تاور کرین چیست ؟

تاور کرین چیست ؟

تاور کرین چیست؟

تاور کرین (جرثقیل برجی) یک شکل مدرن از جرثقیل تعادل است که از قطعات اصلی مشابه تشکیل شده است و در دال بتنی به زمین ثابت شده(و گاهی اوقات به طرف سازه متصل میشود )، تاور کرین (جرثقیل برجی) اغلب بهترین ترکیب از ارتفاع و ظرفیت بلند کردن را دارد و در ساخت و ساز ساختمان های بلند استفاده می شود. پس از اتصال پایه به دکل می توان به تاور کرین (جرثقیل برجی) ارتفاع داد.علاوه بر این دکل به واحد گردان (دنده و موتور) اجازه می دهد تا جرثقیل بچرخد. در بالای واحد گردان سه بخش اصلی وجود دارد: بازوی افقی بلند (بازوی کار یا فلش) بازوی افقی کوتاه (بازوی تعادل یا کنفلش) و کابین اپراتور.

اجزای تاور کرین
بازوی فلش قسمتی از تاور کرین (جرثقیل برجی) است که بار را حمل می کند.بازوی کنفلش حامل وزنه تعادل است،معمولا از بلوک های بتونی تشکیل شده و نیروی حاصل از بار را به مرکز جرثقیل منتقل می کند.

اپراتور تاور کرین (جرثقیل برجی) یا از کابین بالای جرثقیل و یا بوسیله کنترل از راه دور از روی زمین جرثقیل را کنترل می کند.در حالت اول کابین اپراتور در بالای جرثقیل متصل به قسمت گردان است یا در قسمت پایین آن قرار دارد.

اپراتور تاور کرین (جرثقیل برجی) با استفاده از موتورهای الکتریکی،سیم بکسل و قرقره ها قلاب را کنترل می کند.قلاب بر روی گهواره متحرک فلش تاور کرین (جرثقیل برجی) قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

شرکت تجاری جرثقیل سپهر با بیش از نیم قرن تجربه با بهره گیری از پرسنلی مجرب و فنی و دارای ایزو و استاندار های لازم و همچنین دستگاه های روز دنیا ، آماده اجاره بهترین جرثقیل ها ( crane grove , crane kato , crane liebherr , crane tadano , crane terex ) به صورت اجاره جرثقیل روزانه و ماهانه به شما عزیزان می باشد. در ضمن در صورت نیاز به مشاوره در انتخاب جرثقیل مناسب در ساعات کاری ۱۷:۳۰ – ۸:۰۰ آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان می باشیم .

[email protected]

پیوند

اجاره جرثقيل
اجاره جرثقيل در تهران
اجاره جرثقيل تهران
اجاره جرثقيل ٦٠ تن
اجاره جرثقيل ٨٠ تن
اجاره جرثقيل ١٠٠ تن
اجاره جرثقيل ١٢٠ تن
اجاره جرثقيل ١٤٠ تن
اجاره جرثقيل ١٦٠ تن
اجاره جرثقيل ٢٠٠ تن
اجاره جرثقيل ٣٦٠ تن
اجاره جرثقيل در لواسان
اجاره جرثقيل در فشم
اجاره جرثقيل شمال تهران
اجاره جرثقيل شرق تهران
اجاره جرثقيل غرب تهران
اجاره جرثقيل مركز تهران
اجاره جرثقيل سنگين
اجاره جرثقيل فوق سنگين
كرايه جرثقيل
قيمت كرايه جرثقيل
قيمت اجاره جرثقيل