جرثقیل تادانو Crane Tadano

جرثقیل تادانو Crane Tadano

شرکت جرثقیل تادانو Crane Tadano

جرثقیل تادانو Crane Tadano : شرکت تادانو یک شرکت سازنده ماشین آلات سنگین از جمله انواع جرثقیل در ژاپن میباشد  که این شرکت تقریبا ۶۰ سال است که فعالیت میکند  شرکت تادانو اولین جرثقیل خود را با ظرفیت ۲ تن آغاز نمود و امروز تا ظرفیت ۳۶۰ تن دارای جرثقیل می باشد این شرکت ژاپنی رقیب اصلی جرثقیل سازان اروپایی و امریکایی میباشد که جرثقیل های آن جزو بهترین محصولات بازار دنیا می باشد .
جرثقیل سپهر خرسند می باشد که با داشتن تمامی محصولات شرکت جرثقیل تادانو Tadano و اجاره جرثقیل تادانو بتواند به هموطنان عزیز کشور خدمات رسانی بنماید .

لیست جرثقیل جرثقیل تادانو Crane Tadano به شرح ذیل می باشد :

TG-350M این جرثقیل با ظرفیت ۳۵ تن بار را دارا می باشد
TG-500M این جرثقیل با ظرفیت ۵۰ تن بار را دارا می باشد
TG-600M این جرثقیل با ظرفیت ۶۰ تن بار را دارا می باشد
TG-800M این جرثقیل با ظرفیت ۸۰ تن بار را دارا می باشد
TG-1000M این جرثقیل با ظرفیت ۱۰۰ تن بار را دارا می باشد
TG-1200M این جرثقیل با ظرفیت ۱۲۰ تن بار را دارا می باشد
TG-1600M این جرثقیل با ظرفیت ۱۶۰ تن بار را دارا می باشد
TG-3600M این جرثقیل با ظرفیت ۳۶۰ تن بار را دارا می باشد

دريافت گواهينامه ايزو ۹۰۰۱ : ISO9001 Certification

شرکت تادانو ژاپن در سال  ۱۹۹۶ موفق به دریافت  گواهينامه ايزو ۹۰۰۱ بريا كيفيت از بيمه لويدز انگلستان شد .
ايزو ۹۰۰۱  شامل مجموعه اي از استانداردهاي يكسان در زمينه كيفيت است كه توسط موسسه بين المللي استاندارد : International Organization for Standardization (ISO),  وضع شده است .كه اختصاص به يك محصول خاص ندار بلكه سيستم مديريت كيفيت و تضمين كيفيت كل محصولات شركت را مورد كنترل قرار مي دهد . ايزو ۹۰۰۱  تمامي بخش ها و از جمله سيستم تضمين كيفيت طراحي ، توسعه ، توليد ، نصب و خدمات را شامل مي شود و اخذ اين گواهينامه كيفيت باعث بالا رفتن قابليت اطمينان محصولات شرکت  تادانو در تمام دنيا مي شود .

تحقيق و توسعه در قرن ۲۱ ۲۱st Century R&D:
مركز تحقيق و توسعه تادانو در ژانويه ۱۹۹۷ به تاكاماتسو انتقال پيدا كرد تا بتواند پاسخگوي پيشرفتها و پيچيد گيهايي باشد كه با ان روبرو است . بخش تحقيق و توسعه تادانو دست به يك سري نو آوريهايي در زمينه ساخت تجهيزات زده بود تا استفاده از  گازهاي  كلرو فلورو كربن chlorofluorocarbons (CFCs) را كه باعث تخريب لايه اوزون مي شوند متوقف كند . در قرن جديد ، تمكز بر روي ساخت جرثقيل هاي هيدروليك پيشرفته اي است كه به كشف زمينه هاي تازه تري  از فن آوري در ارتباط با مديريت مواد زائد و چرخه مجدد  هم نائل آيد . تادانو همچنان و هر روزه هم به سخت کوشی خود ادامه میدهد تا جرثقیل های با کارایی ها و کارآمدی بیشتری تولید و روانه ی بازار جهانی نماید  .

جرثقیل تادانو Crane Tadano